Duniawi


DN baru balik dari berkaraoke.. Lewat kan. Hmm... First time karaoke bersama kontraktor & subcon untuk projek DN ni. Agak terkejut juga dengan tingkah mereka tetapi itulah duniawi. Dikelilingi dengan mereka yang merokok, minum arak, hisap ganja, perempuan... Mula-mula karaoke tapi keadaan berubah menjadi disco pula bila masing2 sudah lupa daratan. Tengok mereka menari, DN yang penat. Walaupun begitu, hanya segelintir sahaja yang sebegitu. Masih ada yang beringat. DN pun hanya mampu melihat dan masih tidak lupa diri. Lega rasanya bila dah kembali ke bilik hotel. Fuhh... DN nak tidur. Penat sangat selepas seharian berjalan dan bersosial. Pagi ini tinggal 1 blok dan infra je lagi nak cek. Harap tak lama lah. Selamat pagi kalian...

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

2 Blue Komen:

  1. pasai tu la sy bersara dari keja dgn kontraktor...

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Kene pandai bawa diri kn..

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^