Sayang Muhaimeen...

Hi!! Nama saya Abdul Muhaimeen... Papa saya Abdul Salam Sadri. Mama saya Lili Madina Aziz. Papa dan mama tiada dalam gambar sebab saya bergambar dengan untie kesayangan saya. Comel kan untie saya ni... Mmuahh... Sayang dengan untie...

Hee... Seronok kan tengok kawan dah ada anak. DN tumpang gembira dengan kegembiraan kalian. Jadi baby sit untuk Muhaimeen ni pun DN sanggup tapi skali skala je lah ye... Nanti dah sayang sangat taknak pulang balik baru tahu. Haha... Nanti kita gi jalan-jalan sama lagi ye Muhaimeen... Muahh2...
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

4 Blue Komen:

  1. Untie dia pun ada gaya dah.. bila lagi nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. gaya kena ada bro.. heee.. bila? errr.. err... :p

      Delete
  2. @Che Rosliza Che Mat dah besar budak tu sekarang kak... kejap je rasa

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^