Diam-diam.. Jatuh hati..

Diam-diam... Aku jatuh hati padamu... Ku ingin kau tahu...

Lagu ni terngiang-ngiang kat telinga DN tapi DN tertanya-tanya gak... DN jatuh hati kat siapa ye? Puas DN fikir. Macam tiada je yang terlintas dalam fikiran DN. Adehhh... Tolonglah. Sorang pun jadi lah. Hmm.... Owh, ada kot tapi DN suka berkawan dengan beliau, bukan jatuh hati. Huh... Maknanya tiada lah kan. Tapi kenapa lagu ni mengganggu DN sekarang ni. Adakah DN akan jatuh hati dengan seseorang tahun ini? Haha... Sudah-sudah la DN.. Jangan mengharap pada yang tidak pasti. Kerja tu lagi penting. Gi buat kerja!!




Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

2 Blue Komen:

  1. kalau jatuh hati takleh diam-diam. kena plan sesuatu. nanti melepas ke tangan orang lain.emm..merana badan

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^