Kidnap. Hihi....

DN kat umah Farid & Hanim ni. Semalam tolong kemas rumah baru mereka dan harini DN masak di rumah tapi makan sama-sama di rumah mereka. Dah kenyang so ape lagi, masa merilekskan diri. Cerita kat TV tak menarik perhatian DN makanya DN guna laptop Farid update blog. Kidnap gambar mereka letak kat sini. Slumber godek2 laptop orang kan. Hihi... Peduli ape DN. Ni sume karya tangkapan Farid bila DN takde or outstation. Ooo... Takpe2. DN kidnap jugak. Hihi...

Lovely couple... Dua2 kawan baik DN. Dulu kat sekolah mane pernah rapat pun mereka ni. Tau2 kawin jugak. Ini lah dinamakan jodoh kan...
Hmm... Percubaan Farid dengan kameranya. Bagi DN pencahayaannya agak terang menyebabkan gambar nampak mati. Hee... Kutuk gambar kawan sendiri. Tapi ok lah... Percubaan yang berani...
Dn suka gambar ni... Nampak ketenangan dan kekreatifan ketika mengambil gambar..
Percubaab kali ini ok kerana cuba menggabungkan cahaya dan pantulan air tapi cahaya masih tidak nampak hidup...
Inilah mereka ketika dating sambil tangkap gambar tanpa DN. Hee... Menyebuk je DN ni kan. Nasib lah korang dapat kawan macam DN... DN kutuk kat sini ikhlas tau. Cuba perbaiki lagi ok. Haha... Macam terror tangkap gambar padahal hampeh... Layan aje lah ye korang... Peace!!!
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

1 Blue Komen:

  1. pandai kutuk orang erk? pastu kipnap gambar orang... hoho

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^