Berjimba @Pantai Morib

Yuhuuuu!!!! Ape kes kerja harini. Jalan-jalan lah macam DN. Hehe... Suka hati tak kerja kan. Actually DN teman housemate DN pergi site. Bukan pergi site je tau. Pejabat Daerah pun DN teman. Dari Nilai sampai ke Banting tu.... Letih gak lah tapi nak gak update kat sini. Housemate DN dah terbongkang kepenatan. Hehe...
Kami merehatkan diri di Pantai Morib. Rehat ke? Berjimba kot. Hehe... Lama dah tak datang sini. Sudah berwajah baru tau. Cantik tempat ni. Jom-jom join kami jalan-jalan kat sini...

Berdua pun jadi kan kami ni. Panas betul tempat ni tapi apa ada hal. Kami buat je apa yang kami rasa nak buat. Yang penting enjoy!! Hehe... Ok, kami dah habis jalan-jalan. Nak balik dah. Daaaa....

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

0 Blue Komen:

Post a Comment

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^