Dan Bila Esok...



Sunyi hati ini... DN sahaja yang tahu. Tapi itulah kehidupan. Perlu hadapi dengan tabah dan redha walau tak sekuat mana pun DN ni. DN anggap orang lain lagi lah macam-macam dugaan yang diterima. DN... Stay cun ok! Hee....

Dan bila esok.... DN memang suka sangat lagu ni. Siapa-siapa yang pernah naik kereta dengan DN, tiap kali ada lagu ni mesti DN kuatkan atau nyanyi kuat-kuat. Sori lah kalau suara DN tak sedap tapi DN memang suka sangat lagu ni. Sebelum cerita Nora Elena ni lagi DN memang dah minat lagu ni. Bila ada cerita ni lagi lah kalau boleh DN taknak lepaskan peluang dengar lagu ni hari-hari. Saiko lah DN ni. Hee... Whatever...

Mana tahu akan ada lelaki seperti Seth yang akan melamar DN. Haha.... Dah DN! Jangan nak berangan lebih-lebih. Kalian enjoy this song k!!!
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

2 Blue Komen:

  1. i ingat lagi 1st time dengar lagu ni kat kreta u..sweeettt jee..hahahha..*eh kat wall saper ek ada lagu ni..ermmm.mcm ada terbaca..ermmm..uishhh

    ReplyDelete
  2. i kn mmg sweeetttt.... ngaku je lh. heee... ;p

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^