Something new

Nak beritahu kalian yang DN sangat suka cerita ini. Siapa yang selalu masuk bilik DN masa kat Kolej 9 UTM dulu mesti tahu. Lebih 100x kot DN tengok. Habis ulang lagi... Habis ulang lagi... Hee... Sampai dah naik muak kawan-kawan DN tengok DN tengok cerita ini tapi DN xjemu-jemu lagi. Sampai sekarang tau. DN masih tengok cerita ni walau dah lebih 5tahun. Fuhh.... Lama tu...


Kalian tahu ke cerita ape ni? High School Musical lah... Kalian pernah tengok ke? DN suka sangat dengan Vanessa Hudgen ni tau. Cantik kan dia. Hee... Takmo bebel panjang-panjang. Enjoy the music ya... Something new.... Hmmm... I hope there will be something new in my life... Insyaallah... Allah know what best for me and I accept everything which happen to me. Thank you Allah...
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

0 Blue Komen:

Post a Comment

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^