Banyak dapat kad raya?


Kurang dari 10 hari lagi kita berpuasa... Cepat masa berlalu kan. Semoga Ramadhan tahun ini lebih baik dari Ramadhan yang telah berlalu dan lebih mendekatkan diri kita kepada Allah dan Islam. Malam-malam terakhir Ramadhan. Semoga kita dipertemukan dengan Malam Lailatul Qadar yang pasti dirindui setiap tahun. Insyaallah...

Ingat lagi masa kecik-kecik dulu...

~ Main mercun & bunga api... (mercun sekarang canggih-canggih, stok-stok letup tangan. Itu sebab diharamkan)

~ Puasa yangyok... (penat main lari-lari kat sekolah slumber teguk air kat pili. Hihi... :p)

~ Tarawih sama-sama... (dulu DN baik... Ikut abah gi tarawih merata-rata. Kejap Masjid Negeri Shah Alam.. Kejap Masjid Kelana Jaya... Sekarang... Kesedaran sendiri nak tarawih ke tak. Huhu...)

~ Bagi kad raya (Dulu rajin betul tulis kad raya, balas kad raya... Siap ada bagi kat artis lagi. Ada juga artis yang balas kad raya DN tau... Best sangat bila dapat kumpul kad raya)

Sekarang...
DN dapat satu ni je kad raya untuk tahun ni. Sobsob... Adakah disebabkan teknologi semakin canggih kerana sekarang semua e-card maka tradisi kad raya ini dilupakan? Hmm... DN masih suka dengan kad raya sebab boleh pegang dan rasa kad itu serta boleh tengok tulisan tangan yang cantik-cantik.

Kalian camne? Dapat banyak kad raya tahun ni? Ada lebih kad raya tu bagi lah DN ye... Hehe..

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

8 Blue Komen:

  1. huhu ok la tu dpt 1.. i xdpt langsung... huhu

    ReplyDelete
  2. Patut u bg i, i bg u.. Baru byk dpt kad raya.. ;)

    ReplyDelete
  3. at least dpt jugak kad raya DN...
    Sapelah yg bg tu yer

    ReplyDelete
  4. sape ye... alamak, xingat lh sape yg bg. huhu..

    ReplyDelete
  5. tahun ni agaknya dapat kad raya tak?

    ReplyDelete
  6. Banyak dapat kad kahwin je.. eh kad dari dn xdapat lagi

    ReplyDelete
  7. @Bro Framestone dn dh bg namecard ape.. dah la tu.. :p

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^