Bila Orang Kata Hidung DN Mancung

Dia : Noor, awak orang mana?

DN : Shah Alam je... Kenapa encik?

Dia : Awak ada kacukan mana-mana ke?

DN : Kacukan? (Fikir jap) Kalau encik nak tahu saya ni pure Jawa tau. Mak ayah saya dua-dua Jawa...

Dia : Saya tengok hidung awak ni mancung lah. Jawa patutnya hidung macam saya ni...

DN : (Err... Mancung? Tang mana lah dia tengok ni) Mana ada encik... Encik nak saya cakap Jawa boleh je. Nanti encik pulak tak faham (Cuba ubah tajuk. Malu lah tu DN bila kena puji... Wekkk! :p)

Bila masuk kereta lepas meeting terus tengok hidung sendiri betul ke mancung. Haha... Biasa je DN tengok. Hmm... Tak kisah lah. Apa yang penting, ciptaan Allah itu adalah ciptaan yang terbaik... :)
Nak jugak letak gambar hidung sendiri. Kehkeh... Cuba try test kalian tengok? Biasa je kan. Hmm...

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

15 Blue Komen:

  1. mancunglah jugak..hehehe.
    DN pandai ckp jawa ker?

    ReplyDelete
  2. kehkeh... mane idoknye.. xpernah orang puji tang hidung sblm ni. hihi.. :p

    ReplyDelete
  3. dia tipu dn.jgan percaya..hahahha

    ReplyDelete
  4. hidung mancung rupenyer..bile tgk dari tepi..hehe

    aty_comey

    ReplyDelete
  5. haha... mancung lh sgt aty.. saje je nk berborak kot..

    ReplyDelete
  6. eh..x sangka DN pandai ckp jawa. wah..salute lah

    ReplyDelete
  7. pure jawa ni... sekinchan mari.. hee.. :p

    ReplyDelete
  8. mancung ke? tak sempat nak tengok puas2 hari tu..haha

    takdelah. tak beranilah. nanti kena 'bahan' dengan rakan2 lain.

    DN gak yg susah nanti,asyik kena tag aje

    ReplyDelete
  9. @Ladfe Amir hahaha... org yg kata camtu.. DN tak rasa pun mancung..

    ReplyDelete
  10. He..23x nak gak tgk tue... lepas nie, kena cari point untuk puji DN.. nantikan la ek

    ReplyDelete
  11. @Bro Framestone jemu dh asyik kena puji dgn bro.. keh3! :p

    ReplyDelete
  12. @Bro Framestone jemu dh asyik kena puji dgn bro.. keh3! :p

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^