DN is Lefthanded

Lately blogger Zuan dok asyik post cerita pasal kidal ni. Kalau tak percaya kalian boleh cek Orang Tangan Kidal yang Berjaya dan Hari Aku dan Mereka. Lebih dari 1 post banyak lah kan..

Bila beliau buat entry tu, DN pula yang terasa lebih-lebih sebab DN pun kidal juga. Hihi...
Haa... Ini bukti DN sedang menulis menggunakan tangan kiri. Gambar masa zaman-zaman sekolah dulu... Ada lagi dalam simpanan DN. Hehe...
sumber

Cara DN menulis seperti beliau... Presiden Barrack Obama. Buku tegak tapi tangan yang senget lebih-lebih. Orang kata cara DN tulis pelik tapi tak kisah lah. Janji boleh menulis. Betul tak... Hehe..

DN dapat tahu semalam Hari Kidal Sedunia. Walaupun dah lewat 1hari, DN nak cakap Selamat Hari Kidal kepada kawan-kawan blogger DN; Zuan, Khamisah, Zarina dan semua kawan-kawan yang mengenali DN. (Dah macam bagi ucapan hari raya pulak :p)
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

9 Blue Komen:

  1. tak late pn sbrnya.. klu ikut international, harini still dikira hari kidal gak.. huhu

    ReplyDelete
  2. yeke... hihi. kat fb pun ada group lefthanded ni gak tau

    ReplyDelete
  3. waiz pon rasanya cam kidal..ikot papanya:)

    ReplyDelete
  4. yeke... sama lh kita waiz... hehe.. mmg dari kecik boleh tgk bila semua kerja guna tgn kiri.

    ReplyDelete
  5. same lah...org lefthanded mmg selalunya hensem dan macho..

    ReplyDelete
  6. thanx dn! ^_^ sori lmbt, hehe. happy belated left handers day! :)

    ReplyDelete
  7. Kita x kidal. tapi suka berkawan dengan orang kidal

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^