Works Load

 Semalam.... Semua drawing masih bergulung walau bersepah di atas meja bilik meeting...
Hari ini... Bila semua drawing dah terbuka, penuh meja bilik meeting ni. DN conquer sudah so takde siapa boleh kacau bilik ni... Hehe...
Ini pandangan dari pintu utama, yang tadi dari pintu kedua. Siap bersidai drawing atas kerusi. Ingat baju je ke boleh sidai-sidai. Drawing pun boleh tahu. Hehe... Atas meja ini ada 3projek yang perlu DN ambil tindakan. Berhujung minggu di ofis lagi lah nampaknye.. Harap siap lah semua ini sebelum hari Isnin. Wish me luck!
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

5 Blue Komen:

  1. perghhhhh wat keje leklok.. awal bln 11 den mintak blanje..hehe

    ReplyDelete
  2. keje mmg elok.. org nye ni boleh tahan berapa lama.. hehe.. turun kl? bisa diatur... ;)

    ReplyDelete
  3. good luck DN..moga2 siap semua kerja tu ek

    ReplyDelete
  4. kerja bertimbun tapi masih ada masa untuk bercuti kan

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^