Bertakhta Di Hati


DN suka sangat lagu ni. Tiap kali pergi karaoke mesti nak nyanyi lagu ni. Siapa yang selalu pergi karaoke dengan DN mesti muak dah dengar DN nyanyi lagu ni kan. Dengar lah sampai nak muntah pun. Peduli apa DN Haha... Alahhh... Bila DN tak nyanyi nanti tanya pulak kenapa DN tak nyanyi. Korang memang macam-macam... :p

Tapi Shila Amzah nyanyi lagu ni sedap kan. DN jeles!!! Huhu... Takpe lah... Dia artis mesti lah suara sedap. DN ni perasan artis bersuara sedap, tu pasal nyanyi kat karaoke je. Hee.. :p

Enjoy her lovely voice... Mesti kalian pun setuju dengan DN... :)
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

13 Blue Komen:

  1. eh..shila hamzah ke tu?
    ayu jugak dia bertudung yer

    ReplyDelete
  2. hee...minat betul ye DN dgn lagu ni..:D
    eh, shila amzah bertudung..? (^^,)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu xpe... eh, ezad salah sorang yg kena dengar DN nyanyi kan haritu. kehkeh... :p

      maybe dia ada kenduri kot....

      Delete
  3. sweey giler Shila Hamzah bertudung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... lagi cantik bertudung kan... :)

      Delete
  4. Replies
    1. itu lah.. rasa lamenye dah xkarok sama kan...

      Delete
  5. mmg bbakat kan shila neh..sdap je sora dia nyanyi

    ReplyDelete
  6. pttla aritu dn nyanyi gak kan..heee ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ira salah sorang yg kena dengar suara shumbang dn. haha... :p

      Delete
  7. hihii...saje pilih lagu yg tinggi.. lawan lawan sape suara garau dulu...heheeeee

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^