Kain * Hati * Corak * Noda

 Dari sehelai kain kosong....


v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v


Menjadi kain yang bercorak.... Siapa lah yang mencoraknya kalau bukan kita. (Eh, bukan DN yang buat ni tapi designer yang buat. DN bayar je). Hee...

Begitu lah dengan hati kita. Dari hati yang bersih tanpa setitik noda dan dosa, menjadi bercorak disebabkan perilaku kita sendiri. Siapa lah yang mencorakkan hati kita jika bukan diri kita sendiri. (Selit muhasabah sikit untuk mengingati diri sendiri). =)

Sebenarnya nak cakap, kalau ada yang baca entry DN yang lepas disini, nantikan hasilnya bulan depan ye..... Baru sikit gambar DN tunjuk tu. Nak tengok hasil penuh kena lah tunggu. Hehe... Sabar ye... ^_^
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

13 Blue Komen:

  1. hehe ingatkn DN buat.. xnk try buat sndri? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr... nak tunggu DN buat sendiri confirm duk dalam almari bertahun2 xusik2.. :p

      Delete
  2. kalau buat sendiri lagi kepuasan dia lebih kan DN..hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. idoknye... jahanam kain tu nanti. hehe...

      Delete
  3. Replies
    1. nak kata mahal, xmahal sgt kot... mampu milik... :)

      Delete
  4. hehe, kene beli satu buat kekasih ni... huhu

    jom baca sebentar..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/ko-buat-maksiat-semua-kena.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasti beliau gembira... :)

      dah singgah & entry yg sgt bagus untuk ingatan... :)

      Delete
  5. Replies
    1. sebab lg mahal, itu yg cantik. pokai... huhu...

      Delete
  6. kalau harga berpatutan, kira berbaloilah pakai cantik2.

    ada masa pakai lagi ye, kalau muat lagilah.

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^