Jangan Panggil Sayang



Jangan panggil sayang jika dalam hati tidak pernah terbit perasaan sayang...

Jangan panggil sayang jika hanya ingin mempermainkan hati dan perasaan orang lain...

Jangan panggil sayang jika tidak ikhlas melahirkan kata-kata sayang...

Jangan panggil sayang jika hanya manis dengan berkata-kata...

Jangan panggil sayang jika tiada niat untuk mengambil sebagai suri hidup...

Jangan panggil sayang jika berpura-pura ingin menutup kesalahan diri sendiri...

Jangan panggil sayang jika masih menyayangi orang lain....

v
v
v

Jangan panggil sayang jika.... (SILA SAMBUNG YE... ^_^)



Nota kaki : Saja nak tahu apa dalam fikiran kalian... Ramai sangat yang selalu panggil DN sayang. Rimas sungguh. Eeeeee!! Tolonglah hentikan semua ni ye. Geli dengar. Huhu...

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

16 Blue Komen:

  1. tak semua org suka dgn panggilan tu kan DN kalau takde apa2..huhu~

    ReplyDelete
  2. DN sayang..hihi
    wida panggil x pe kan?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... lain lh kalau nama kita sayang. kan... kan... hee... :D

      Delete
  4. hai sayang! hahaha
    aku rimas lelaki panggil aku sayang lbh2 lg kalau org tu xde kena mgena ngan aku haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi jue sayang... haha.. :p
      tahu xpe. memang rimas sungguh. rasa nak pang pun ade. huhu...

      Delete
  5. kalau ada yang panggil DN sayang lagi..

    DN kasi 'Twist Of Fate' aje.

    jangan risau. saya takkan cuba2 panggil DN dengan perkataan Sayang tu.

    nanti timbul salah faham lak.

    sbb kita kawan kan.

    ReplyDelete
  6. @Ladfe Amir betul tu... sensitif oo perkataan ni...

    ReplyDelete
  7. Maaf sekiranya Bro ada panggil DN sayang. Tapi rasanya macam xde je...

    Kalau ayat macam ini ada kot, "sayangnya DN xde he...23x"

    Jika ada yang panggil "Yang" pada DN. DN jawab macam nie, "Yang ke berapa"

    ReplyDelete
  8. @Bro Framestone hahaha... good idea.. thank bro... :)

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^