Buatku Di Sana

Lokasi : Amansari Residence Resort Johor

Memo : Sunyi. Sendiri. Teringatkan dirimu. Pastinya Kau juga teringatkan diriku tapi kita jauh terpisah. Hanya kenangan yang menjadi memori terindah. Mengisi kekosongan hati dan hari-hari sepi mendatang. Yang masih belum pasti kesudahannya. Kau sinar hati ini. Biarpun hanya sesaat di sisi. Harapan dan impian hanya angan-angan. Biarkan takdir dan masa menentukan. Kau tetap dihati.

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

13 Blue Komen:

  1. ala.. napa ni cam ade masalah jer deq noor..

    ReplyDelete
  2. bestkan lagu ni DN ... kite sukee sgt .. drama nye pon best .. kite dgn hubby layan sgt citer ni... sedih ...sedih citer ni da habis... huhuhuhu... jln citer best , ost lagu sume kena dgn drama ni ... susah lah nk puji fasha , tp dlm citer ni dia mmg terbaeeekkk!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lh... cite ni memang best. DN pun suka lagu ni. Fasha bila berlakon memang terbaik. Pasal yg lain2 tu, abaikan. Yg penting fasha deliver the best to us.. :)

      Delete
  3. lagu dia besttttt! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... suka dengar & tengok cerita ni.. ^_^

      Delete
  4. vat did i misz?!? ;) ;) *tepuk habuk pangkin*

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^