Nikmat sihat

Lately ni kesihatan DN memang selalu sangat tidak mengizinkan DN untuk aktif seperti biasa. Setiap hari kena makan ubat. Kena cucuk lagi. Sobsob... Nak kata dah tua, muda lagi kot. Tapi itu lah kan. Sakit ni tak kira tua ke muda so kena lah jaga kesihatan selalu...

Alhamdulillah DN dah semakin recover dan boleh mula buat kerja. Harap kesihatan DN terus mengizinkan untuk DN buat kerja seperti biasa. Tapi still kena makan ubat dengan berdisiplin ikut jadual. Jumaat ni DN kena check up lagi. Harap everything ok. Doakan DN ye... 

Oleh itu, bersyukurlah dengan nikmat sihat yang ada itu kerana bila tak sihat, banyak perkara tak dapat dilakukan. Moga semuanya kembali seperti sedia kala...

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

14 Blue Komen:

  1. sama la kita DN, onie pon lately kureng sihat... apapon jaga kesihatan naa :)

    ReplyDelete
  2. DN x sehat? hope sihat sihat selalu ye...bnykkn minum air masak n mkan sayur.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik! thanks zuan for the tips.. ;)

      Delete
  3. Replies
    1. Xde serius sgt tp admitted juga lah... huhu..

      Delete
  4. get well soon DN.jgn skip makan ubat, minum air baaaaanyak2...in sya allah sihat la.takpe la..bole jd kifarah kan.. =)

    ReplyDelete
  5. Petanda nak kena ada orang jaga nie he..23x

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah kan. hmm... nak kena cari cepat2 ni.. :p

      Delete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^