Sabar Menanti Pertemuan Kita

Sepanjang hari semalam, DN hang out dengan kawan-kawan baik DN sehingga detik hari ulangtahun perkahwinan salah seorang dari kawan DN yang ke-2. Seronok melihat seorang demi seorang kawan DN menamatkan zaman bujang mereka. DN pula masih belum pasti kesudahannya.


Insyaallah.... DN akan tetap sabar menanti pertemuan ini. 

Apapun DN ingin mengucapkan selamat hari ulangtahun perkahwinan Farid & Hanim yang ke-2. DN sentiasa mendoakan kebahagiaan dan keharmonian rumahtangga kalian berdua.
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

14 Blue Komen:

  1. Great things come to those who wait..let's pray and hope for the beSt. ;)

    ReplyDelete
  2. Insyallah satu hari nanti DN pun pasti akan ikut jejak kawan2 DN...:D

    ReplyDelete
  3. kejap je dah 2 tahun kan..tahniah buat hanim & farid

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah... rasa macam baru lagi mereka kahwin...

      Delete
  4. sabar DN.. situasi kita sama.. saya pun sedang menanti sesuatu yang saya tak tau siapakah gerangan orangnya tu.. sekarang ni, saya cuma nak usaha cari duit dulu.. biarlah bakal pasangan saya tu nanti tak merungut tentang keadaan ekonomi saya nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. usaha yg bagus... jumpa nanti dah xpayah tunggu lama2. jgn lupa jemput tau nanti... ;)

      Delete
  5. in shaa Allah. Deq Noor ni ramai aje peminat. Cantik,ada kerjaya. in shaa Allah. akan datang nanti lelaki yg memahami dan ikhlas menyintai serta menyayangi Deq Noor.

    paling penting kena buang semua kenangan lama dan beban lama.

    dalam dept saya pun ramai juga pekerja wanita yg blm berkahwin

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^