Singapore vs Bandung

Alamak! Rasa macam banyak je nak cerita tapi tak tahu macam mana nak mula. Lepas tu tak pasti nak cerita mana satu dulu. Hmmm....
 
Singapore...

Bandung...

Agak-agak mana satu yang kalian nak tahu dulu ye... Singapore vs Bandung. 

Bandung macam panjang je ceritanya sebab banyak hari di sana. Singapore pula dah selalu sangat pergi so tak banyak sangat nak cerita. Hmm.. Baik DN cerita yang short story dulu kan. Harus lah Singapore dulu. Kemudian baru diikuti dengan Bandung. Jakarta? Percaya tak DN tak sempat ke sana? Memang dalam perancangan ada 1 hari untuk ke Jakarta tetapi banyak sangat tempat nak pergi di Bandung jadi tak sempat. Nampaknya akan ada trip ke Jakarta pula lepas ini. Hee....

DN akan cerita semuanya sebelum DN berangkat ke China hujung bulan ini. Fuhhhh... Cabar diri sendiri tu. Haha... Wish me luck! ;)
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

10 Blue Komen:

  1. wahhh...bestnya dpt berjalan sana sini ye DN...Singapore VS Bandung...? Mesti byk cerita yg menarik ni..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik sgt sampai tak sabar nak kongsikan dengan semua. sabar ye... :)

      Delete
  2. Replies
    1. Bandung banyak cerita.. Sehari tak boleh habis. Singapore dulu ye...

      Delete
  3. semuanya best... dua2 nurul nak tahu.. hehehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar ye nurul.. tengah curi2 masa utk update ni.. :)

      Delete
  4. Replies
    1. baikk!! tengah berusaha utk mengarang ni... sabar ye.. ^_^

      Delete
  5. ok. belum sempat baca cerita pasal singapore dan bandung kena baca cerita pasal korea nanti

    ReplyDelete
  6. Apa yang best dekat Singapore selain USS tue ek?

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^