Welcome September

September datang lagi. Welcome!!! Sekejap sahaja masa berlalu dan dalam banyak-banyak bulan, September adalah bulan yang mencerminkan diri DN. Tahu kenapa? Nak tahu cari sendiri. Haha....

Bulan September ini jugalah bulan yang sibuk untuk DN. Macam lah bulan-bulan lain DN tak sibuk kan. Hee... Tapi bulan ini DN sibuk dengan kerjaya (as usual) dan banyak berada di luar kawasan.








Bermula dengan di sini. Tahu ke DN di mana? Tipu lah tak tahu kan. Universal Studio Singapore. Kali kedua DN ke sini. Tempat tarikan di Singapore yang harus pergi kepada siapa-siapa yang masih belum menjejakkan kaki ke Singapore.

Balik dari Singapore DN akan ke Bandung dan Jakarta Indonesia. Apa yang DN buat di sana? Haaa... Nanti jika berkesempatan DN update ye. Balik dari Indonesia DN akan ke Johor Bahru atas urusan kerja. Kemudian, balik dari Johor, rehat beberapa hari sambil menyiapkan kerja yang banyak ditinggalkan, DN akan ke China pula. Masih atas urusan kerja. Kemudian, eh? Dah masuk bulan Oktober? Haha...

Begitulah bulan September DN berlalu. Memang penuh schedule DN tetapi insyaallah DN akan cuba luangkan masa dengan kawan-kawan. Macam biasa, beritahu awal ye. First come first serve. Macam apa je kan. Hee... Jangan serik tunggu kepulangan DN ye. Errr... Ada ke yang tunggu? Haha... 

Ok lah. DN nak bersiap-siap untuk kembali. Home Sweet Home. Tiada tempat yang paling seronok selain di rumah sendiri. Rasa rindu sangat nak balik rumah. Huhu... Nanti DN update lagi. Bye!

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

17 Blue Komen:

  1. seronoknya dapat jalan jalaan macam tu.

    nak pi universal studio sekali!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergi lh.. byk kali pun boleh ape. best wooo...

      Delete
  2. bila nak bawak saya jenjalan kat situ??hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila? passport dah ada belum tu? jom! :D

      Delete
    2. boni : jom3...ready2 kan passport...hee~

      Delete
    3. betul tu... 1st step is siapkan passport dulu.. :)

      Delete
  3. Untung ye boleh g visit negara lain..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Asyik kerja je kak... sekarang masa utk holiday pula.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. Dah habis pantang kan... boleh pegi tu. waiz mesti seronok kan sana nanti.. :)

      Delete
  6. seronoknya kerja yg travel ke sana ke mari....sumpah best!

    ReplyDelete
  7. hee...sy tak pernah ke luar negara lagi..teringin nak g sana satu hari nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. peluang itu akan sampai juga.. :)

      Delete
  8. dulu mungkin takde orang tunggu. tapi skrg ni ada kot. nak tanya khabar..takut DN tak layan msg ..huhu

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^