Rindu Pada Alam

 Rasa dah lama tak panjat-panjat dan masuk hutan ni. Rindu lah pula. Ada siapa-siapa nak ajak?


Lokasi : Bukit Tabur


Lokasi : Gunung Kinabalu


Tak dapat masuk hutan, masuk site pun jadilah. Huhu....
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

15 Blue Komen:

  1. site tanah rata DN..x acilah, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg dh naik bangunan... xde la hutan mana dah.. hihi

      Delete
  2. Gambar atas tue merangkak ke mendaki ek?

    Gambar bawah sekali tue gunung mana ek he..23x

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar atas tu sgt challenging tau... huhu...

      gambar bawah tu gunung dh flat dh. haha... :p

      Delete
  3. Deq Noor. kita pergi nak.. macam best jer.. x pernah lagi g camni.. teringin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom! memang nk pegi lg tp xtau siapa nk ajak kita... :(

      Delete
  4. Deqnoorr...

    Kita berdua... :)

    http://www.siezuka.com/2012/10/dating-dengan-si-cantik.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. malu la nurul.. bukan cantik mana pun. Huhu...

      thanks for the entry nurul. nanti DN update gak ye... :)

      Delete
  5. Cik DN..

    jom daki Broga lak. nak tak?

    ReplyDelete
  6. oh merangkak pun challenging ek.

    ermm bila la bukit di perut bro nak jadi flat nie ek

    ReplyDelete
  7. @Bro Framestone nk tahu challenging ke x merangkak kt bukit tabur tu, cuba lh bro.. ;)

    ReplyDelete
  8. Jangan dicabar Bro nie.... Nanti semua bukit jadi rata

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^