WW ~ La' Tahzan


Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

10 Blue Komen:

  1. Replies
    1. tapi kan... rasa sedih apabila terpaksa menahan sakit di hati... :(

      Delete
  2. salam noor,
    nie noor samuderakan , pernah jumpa kat UITM permas klu tak silap lah, kita pernah bincang ttg infra TM...

    ReplyDelete
  3. salam noor,
    puas saya cari kat helaian mana saya tanya noor , baru jumpa kat KSL jb...tq noor...tadi saya ada tanya noor kenal saya tak....rupa2nya noor dah jawab....maaf ye klu ulang ayat yg sama ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe puan.. thanks sudi singgah di sini. sy dh dpt surat komen terkini puan. insyaallah dlm proses utk selesaikan di site... :)

      Delete
  4. Replies
    1. sy pun setuju tp sakit rasa hati ini bila disakiti kan. huhu...

      Delete
  5. hati disakiti...memang sakit. tapi jangan difikirkan sangat. kalau tiada sesiapa yg sudi berkongsi dgn DN. Allah kan ada.

    dugaan yang Allah bagi in shaa Allah DN mampu hadapinya. sbb Allah kasi ujian berdasarkan kemampuan DN.

    macam biasa. masih ramai yg sayangkan DN dengan ikhlas.

    cara saya menangani kesakitan hati.. biasanya saya akan spin dari sudut yg berbeza dan fikir semuanya berlaku ada hikmahnya. saya suka melihatnya dari sudut berbeza. bila fikir dari sudut yg berbeza, baru kita nampak hikmah yg tersembunyi. masa tu baru kita akan bersyukur di atas kekurangan dan kejadian tersebut.

    dan saya suka senyum bila jadi perkara mcmni.

    ada batas yg perlu dilangkah. bila berjaya hadapinya..bermakna batas tu sudah berjaya dilangkah.

    in shaa Allah. DN boleh hadapinya dgn baik. jangan ragui keupayaan diri. DN dah byk buktikan pada semua orang..pada pembaca blog DN

    ReplyDelete
  6. Terima kasih di atas kata-kata semangat yg diberikan.. :)

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^