Senyum Itu Sedekah

"Bersedekah dengan senyuman lebih baik dari bersedekah dengan harta, kerana dengan senyuman manusia tidak rasa terhutang dan tidak pula rasa terhina"

Inilah kata-kata yang sentiasa DN sematkan di dalam diri. Ketika gembira, pastinya senyuman tidak lekang di bibir. Begitu juga bila di dalam keadaan sedih atau berduka, senyumlah kerana ia dapat meringankan beban di dalam diri, menghidupkan semangat yang hampir hilang dan menyuntik kekuatan untuk menuju kebahagiaan. 


Hadapilah hidup ini dengan senyuman. Semoga senyuman yang kita ukirkan dapat memberi kebahagiaan dan mendamaikan orang lain di sekeliling kita.

Senyum!!!! ^_^

Nota : Selamat Pengantin Baru diucapkan buat pasangan Diana Daniella & Farid Kamil... 
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

22 Blue Komen:

  1. uish..tingginya dia..nampak dalam tv kecik je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. err... DN yg pendek kot. huaaaaa!!!

      Delete
  2. mohon jeles sbb dpt bergambar ngn diana :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee... xmo jeles2 ok. nampak DD tegur je. beliau sgt peramah.. :)

      Delete
  3. Kem salam kat awek sebelah tu yea... nampak lagi slim lagi diana danielle tue....

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah kalau jumpa lg... beliau memang slim & cantik..

      Delete
  4. tinggi jugak si diana daniele ni..

    "senyum tak perlu kata apa apa"

    ReplyDelete
  5. Senyum tu jugak awet muda.. cantiknya DD.. :)

    ReplyDelete
  6. amboi noor,
    dpt gambo ngan diana daniella....tinggi orgnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jumpa masa pratonton PE3 haritu... mmg tinggi..

      Delete
  7. eh DD...bekas kekasih MB dulu...hehehe

    ReplyDelete
  8. Nampak cantik dan comel je Deq Noor dalam gambar diatas.

    Siapalah yang mengambilnya kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. DN mmg comel selalu... haha... :p

      mesti lh tangan org tu kan... baru lh xnampak gemuk.. ;)

      Delete
  9. haha..malas nak bagitahu. tapi kena bagitahu gak.

    DN memang murah dengan senyuman. suka tgk DN senyum. kalau sekali imbas, kalau tak kenal DN..pasti ingat DN ni biasa2 je. tapi rupanya Jurutera.

    tempat saya bekerja..semuanya kedekut dgn senyuman. padahal baru jadi operator ataupun technician.

    teruskan senyuman di bibir DN.

    ReplyDelete
  10. @Ladfe Amir Alhamdulillah.. Senyum itu sedekah.. :)

    ReplyDelete
  11. Thank orang tue? tangan sape ek... memang xnampak gemuk pun dalam gambar nie..

    cuma nampak maca kekurangan ketinggian je

    ReplyDelete
  12. @Bro Framestone silap xpakai heels 5 inci haritu.. hehe

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^