BE terakhir 2012?

Halo3! I'm back! Hee... Hampir seminggu DN menyepikan diri, hari ini DN muncul kembali. Memang ada niat nak buat schedule post tapi masa tidak mengizinkan. Jadi terpaksa DN membiarkan teratak DN sepi tanpa khabar berita. Terima kasih jika ada yang sudi menjenguk dan mengintai teratak DN sepanjang ketiadaan DN. 


2012 sudah hampir ke penghujungnya. Walaupun begitu, sangat tidak disangka Nuffnang masih sudi memberikan BE untuk DN. Ini merupakan BE ke-17 untuk DN tahun ini. Adakah ini merupakan BE terakhir untuk tahun ini? Tidak kisah lah kan. Terima kasih DN ucapkan kepada Nuffnang kerana tidak melupakan teratak picisan ini. 

DN sudah kembali, jadi nantikan ceritera DN dengan percutian DN bersama keluarga ke Hatyai dan Songkhla. Macam biasa, akan terdapat banyak siri ceritera DN. Jangan jemu untuk membaca perkongsian DN nanti. Stay tuned! ^_^
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

16 Blue Komen:

  1. okla tu ada jugak dr takde kan ^_^

    ReplyDelete
  2. Wah tahniah.. Bercuti pon be masukkkkk :-)

    ReplyDelete
  3. Lama dok tgu bila la tuan blog nie nk update blog

    ReplyDelete
  4. zuan dah tak tau pe cer ngan nuffnang zuan..hehe

    red color! hehe garang

    ReplyDelete
  5. teruskan update dan ping situ sana sini yea.... usaha tingkatkan trafik mesti ada hasil

    ReplyDelete
  6. yeaaahhh.. 17 dec besday saya.. lalalaa.. keep it up! selalu update entry blog dan maintain trafik bila dapat BE nih...

    ReplyDelete
  7. @KiD no. bertuah tu. hee.... thanks utk tip itu.. akan diusahakan utk update & maintain trafik.. :)

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^