Majlis Kesyukuran dan Sambutan Ulang Tahun Kedua Majalah AROMA

 Majalah AROMA adalah sebuah majalah masakan di bawah penerbitan Suri Media Sdn Bhd. Kini majalah AROMA telah memasuki tahun kedua di pasaran. Setelah berada di pasaran selama dua tahun, sambutan yang diterima amat memberangsangkan. Sepanjang tempoh penerbitannya, AROMA sentiasa menghidangkan yang terbaik dan melakukan pelbagai transformasi dari semasa ke semasa bagi memastikan kepuasan pembaca.


Satu Majlis Kesyukuran dan sambutan Ulang Tahun Kedua Majalah AROMA telah diadakan seperti di atas. Majlis ini diadakan sebagai tanda kesyukuran dan menghargai ramai pihak yang telah sudi bekerjasama sepanjang penerbitan majalah AROMA. Selain itu, ia bertujuan untuk mewar-warkan kemunculan majalah ini secara rasminya kepada umum.


Majlis yang berlangsung di Rumah Tamu Datin Halijah ini berkonsepkan santai dengan elemen tradisional budaya masyarakat Melayu. Artis undangan, Ezlyn dijemput untuk menghiburkan tetamu dengan persembahan nyanyiannya. Selain itu, Pertandingan Ukiran Buah dan Sayuran, Pertandingan Dekorasi Kek Buttercream dan Pertandingan Dekorasi Pulut Kuning diadakan bersempena dengan majlis ini.


Diatas adalah majalah AROMA edisi Disember yang terdapat di pasaran. Dengan tagline 'Sedap Segar Sihat' edisi kali ini mengetengahkan menu Crepe yang menjadi kegilaan masa kini. Selain itu, terdapat ruangan istimewa manisan dan kuih muih Indonesia serta BENTO (istilah dari Bahasa Jepun untuk makanan bekal) untuk si cilik. 


Inilah antara sebahagian menu-menu yang terdapat di dalam majalah AROMA edisi Disember ini. AROMA akan memperkenalkan mereka yang menjadi pencetus resepi-resepi menarik dan kreatif ini di samping menunjukkan cara penyediaannya untuk dikongsi bersama pembaca. 

Majalah yang menarik untuk didapati oleh semua penggemar masakan. Berminat untuk memuatkan sebarang resepi atau iklan anda, boleh menghubungi AROMA di 03-77723539 atau email di ctdimiati@yahoo.com
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

12 Blue Komen:

  1. mmg demam crepe skrg ni..x abis2 lagi.

    ReplyDelete
  2. wah mcm mnrik ja buku ni..blh cuba mcm2 mknan...

    p/s: cntik gila umh ni...

    ReplyDelete
  3. Owh, majalah Aroma nie banyak resepi yaa. :)

    ReplyDelete
  4. @mamawaiz tahu xpe. skrg dh boleh buat sendiri.. :)

    ReplyDelete
  5. @hazwan hairy mcm2 ada kan. boleh cuba di rumah.. :)

    rumah tamu ini pun cantik...

    ReplyDelete
  6. @Dkna Abza ini part skema. stay tuned! hee... :p

    ReplyDelete
  7. @YaNa Yassin iye YY... ceh, macam lah takde kat sana.. :D

    ReplyDelete
  8. kalau ada terselit gambar nak please. email kat love_kazaa@yahoo.com boleh tak heee thanksss :D

    ReplyDelete
  9. Suka tgk crepe.. Macam2 jenis ade kan..

    ReplyDelete
  10. @Cik Nurul Siezuka itu lh.. dh pelbagai crepe ni. boleh buat sendiri tp xrajin so beli je lah. hee...

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^