Kata Putus Sudah Dicapai

Setelah berfikir untuk beberapa hari... Mengambil kira pendapat keluarga, kawan-kawan bankers,  kawan-kawan di alam maya dan beberapa study serta homework yang DN lakukan, DN memutuskan untuk membeli rumah. DN sudah memaklumkan kepada tuan rumah dan ejen rumah mengenai niat DN itu dan sekarang dalam proses rundingan harga rumah. Berdebar juga DN nak berurusan dengan mereka tadi. DN sedang menunggu kata putus dari tuan rumah mengenai tawaran DN petang ini. Kawan-kawan tolong doakan semoga tuan rumah berlembut hati untuk menerima harga tawaran DN itu ye. Semoga semuanya berjalan lancar. Masih berdebar-debar ni. Huu...

Terima kasih semua atas pendapat yang diberikan. Sayang semua.. :)

Nota kaki : Dalam kepala dah berangan nak design rumah macam mana. Rumah belum tahu dapat lagi ni. Hihi....
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

20 Blue Komen:

  1. semoga segala urusan DN dipermudahkan ek...nanti dah settle semua buat housewarming jangan lupa jemput kita ek...ekekekeke...

    ReplyDelete
  2. Hopefully berjaya la hendaknya ye..

    ReplyDelete
  3. Laaa..... pasal nak pilih rumah rupanya... ingatkan dah nak tetapkan tarikh nak kawin....keh3x

    ReplyDelete
  4. @hazman aka species1980 haha... harga rumah lg mahal dr nak kawin kan so kawin nanti dulu. boleh camtu? hee...

    ReplyDelete
  5. Yeah! Buat house warming tau ;)

    -Aty comey-

    ReplyDelete
  6. @Anonymous mommy auni nye pasal DN akan buat... ^_^

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH DN..SEMOGA SEMUNYA BERJALAN LANCAR

    ReplyDelete
  8. @mamawaiz thanks wida... alhamdulillah setakat ini semua berjalan lancar.. :)

    ReplyDelete
  9. bagus. ada rumah dulu memang bagus. jangan lepas kawin baru sibuk nak beli. boleh lari budjet.

    semoga Allah permudahkan urusan Deq Noor. in shaa Allah. aamiin

    ReplyDelete
  10. ha..nak tanya. kenapa komen saya makin kurang. rasanya hari tu ada 52 komen tapi dah jadi sikit.

    mengelat yer..

    haha..baca sampai habis ye. tak marah pun

    saya tak kisah pun pasal angka dan hadiah. hari2 pun saya nak singgah di sini baca kisah DN. tu antara cara yg boleh saya buat untuk kenal DN lebih rapat.

    coz..Kita kan kawan.

    ReplyDelete
  11. @Ladfe Amir xpasti kenapa jd mcm tu. rasanya xpernah pun delete komen sesiapa kecuali kalau spam...

    ReplyDelete
  12. haha..tak kisahlah pasal tu.

    bukan masalah pun. jangan ambik hati ye DN. tak marah DN pun....:)

    tanya je

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^