WW ~ DN & Lensa Kamera


Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

22 Blue Komen:

  1. hoho..
    kebetulan. saya pun letak pasal kamera gak untuk WW

    ReplyDelete
  2. Hahah betolla conversation korg tu ^_^

    Aty_comey

    ReplyDelete
  3. alolo majlis bercukur anak sape ni DN?

    ReplyDelete
  4. comfy nye tmpt tido baby auni tu.nak tumpang sekaki bole auni.

    ReplyDelete
  5. @Hanie Dew cantik kan! tido dlm bunga ros putih... :)

    ReplyDelete
  6. wahh.budak kecik sape plak ni?
    ada majlis pape eh? auni nama dia.

    ReplyDelete
  7. @Izwan anak cousin DN... majlis cukur jambul masa ni.. :)

    ReplyDelete
  8. Macam kenal je baju tue la la la la ada bau

    ReplyDelete
  9. NI yg hari lepas main laser tag tu kan DN.. Comelnyer Baby...

    ReplyDelete
  10. mcm kena pulak conversation dgn pic tu ye DN...heee~

    ReplyDelete
  11. @Cik Nurul Siezuka betul tu nurul.. yg kita cari baju sama2 tu utk baby auni lh.. :)

    ReplyDelete
  12. lupalah DN. majlis cukur jambul memang ada hias2 mcm ni ye. kalau anak2 saya, taklah sampai hias2 rumah mcmni.

    tapi ada juga buat kenduri dan kasi hadiran jajan.

    ReplyDelete
  13. @Ladfe Amir terpulang pd ibu bapa masing2 nk buat majlis cukur jambul mcm mana.. :)

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^