5 Pengomen Tegar Februari 2013

Sekejap sahaja Februari meninggalkan kita. Banyak perkara yang ditempuhi sepanjang bulan ini. Ada yang suka dan ada yang duka tetapi itulah lumrah hidup yang harus ditempuhi oleh semua. 

Oleh itu, dengan sukacitanya DN ingin  menyenaraikan 5 pengomen tegar bagi bulan Februari 2013 ini...



Terima kasih kerana tidak jemu-jemu meninggalkan jejak di sini. Setakat ini DN sudah ada 5 Pengomen Tegar Bulan Januari dan Februari. Ada 4 bulan lagi sebelum DN beri penghargaan kepada 5 pengomen tegar setengah tahun pertama. Apa yang DN akan bagi? Nanti DN akan cari di Korea. Hehe... Tunggu...

Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

22 Blue Komen:

  1. oh. saya menang yer. dah lama tak menang pengomen terbanyak. dulu rajin juga menang di blog rakan-rakan lain.

    ReplyDelete
  2. kalau dapat jaket dari korea nak jugak jadi top commentator... haha

    ReplyDelete
  3. abang tak kisah....dapat dating berdua ngan DN pun okey....hahahahaa

    ReplyDelete
  4. @Ladfe Amir teruskan sehingga pertengahan tahun ye... insyaAllah ada sesuatu menanti.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kalau Deq Noor pegi korea nak ginseng korea 1000tahun la. Taknak K-pop atau PSY ye.

      oopppss. gurau aje.


      Delete
  5. @Muhammad Saiazuan Norhalik thanks zuan.. ada 4 bulan lg ni. teruskan ok.. :)

    ReplyDelete
  6. ade adiah menarik dr korea...bestnyeeee...

    ReplyDelete
  7. Eh bagaimana pula nama bro tiada didalam sana...

    ReplyDelete
  8. @Bro Framestone errr.. mungkin ada yg berlumba2 xnak nama bro kt atas kot. hee... :p

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum deqnoor...tahniah2 pada mereka...:)

    ReplyDelete
  10. wah, rajinnya diorang komen yek. hehe

    ReplyDelete
  11. tak tersenarai pulak...maybe ezad kurang berblogging kot bulan lepas...takpe2...try bulan mac ni pulak...hee~

    ReplyDelete
  12. @Mas Zull w'salam... tgh plan hadiah menarik utk mereka.. :)

    ReplyDelete
  13. @Cik Nurul Siezuka thanks nurul terus support DN... hugs~ ^_^

    ReplyDelete
  14. @Ezad Skytech xde rezeki ezad bulan ini nampaknya... xpe2. DN akan kumpul sehingga bulan 6. mana tahu ezad yg bertuah tu kan.. :)

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^