Absolute Thai Sunway Giza

Kredit gambar
 Beberapa hari yang lepas DN dan seorang teman DN telah datang ke sini untuk makan tengah hari. Kenapa kami memilih Restoran Absolute Thai ini? Kerana lokasi Sunway Giza yang terletak berhampiran dengan pejabat teman DN. Mahu pergi jauh-jauh, takut jam pula jadi kami memilih untuk makan di Sunway Giza. Selepas pusing bangunan Sunway Giza untuk beberapa minit, kami sepakat untuk mencuba makanan di Restoran Absolute Thai.

Berikut adalah menu makan tengah hari kami ;-
 Crispy Squids served with thai chilli sauce - RM18.90
 Green Curry Chicken - RM16.90
Stir-fried Japanese Bean Curd with minced chicken and chinese mushroom - RM14.90

Kami makan lauk di atas dengan nasi putih (RM2.50) dan air kosong (RM1.00) Kesemua makanan di atas sangat sedap. Cukup rasa masam, manis, masin dan pedas. Memang habis kesemua lauk yang kami pilih ini. Boleh datang lagi untuk merasa masakan yang lain pula.

Berminat hendak makan di sini, boleh ke alamat berikut :-

Absolute Thai
Sunway Giza, Block D,
G08&09, No. 2, Jalan PJU 5/14,
Kota Damansara, 47820 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan.
No Tel : 03-61482708
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

18 Blue Komen:

  1. Assalamualaikum deqnoor. perghh dengan nama thai pun dah terliur. boleh? hahahhaa insyallah sheila pun dah lama tak singgah Sunway Giza. belakang rumah je pun... heeee :)

    ReplyDelete
  2. kat damansara tu..kene pegi time mse luang

    ReplyDelete
  3. Harga camtu kalau kena rasa yang sedap memang tak jadi masalah... tapi siapakah gerangan orang yang makan ngan DN tu yea.... hehehehehe

    ReplyDelete
  4. ayam kari hijau tu nampak sedap. nanti nak cuba lah

    ReplyDelete
  5. @Sheila Salim belakang rumah je? kena pegi ni. no excuse.. hehe.. :p

    ReplyDelete
  6. @Nadia Johari jauh ye... kalau ada ke sana, cuba lah makan kt kedai ni. mmg sedap.. :)

    ReplyDelete
  7. @Ladfe Amir pedas & lemak cukup rasa.. mmg sedap.. :)

    ReplyDelete
  8. @Dkna Abza mmg menyelerakan utk mereka yg suka mkn pedas.. :)

    ReplyDelete
  9. tak pernah pula try makan kat sana...nanti nak try la..macam sedap je..hee

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^