Pengomen Tegar Julai 2013 & Duit Raya

 Selamat berpuasa semua! 

Semakin dekat dengan Hari Raya, semakin banyak lagu raya yang dapat kita dengari di corong-corong radio kan. Walaupun suasana Hari Raya semakin hampir, DN tetap tidak mengabaikan kerja kebiasaan DN untuk mendapatkan pengomen tegar deqnoor.com pada bulan Julai. Mereka yang setia menjadi pengomen tegar bagi bulan Julai adalah seperti berikut :-


Aww! Pengomen tegar pun sudah berwajah baru kan. Hehe... Tahniah! Harap kalian terus setia sehingga bulan Disember untuk mendapat insentif yang menarik dari DN. Menarik ke? Hmm.. Menarik kot. Hihi...

Selain itu, seperti dijanjikan di dalam entry sebelum ini "deqnoor.com berwajah baru" DN akan memberikan duit raya kepada 5 pemenang yang dapat menjawab soalan dengan betul. Cuba cek nama kalian ada tak di bawah ini? Hehe...





Tahniah korang! Sila emailkan no. akaun bank korang ke deqsha49@gmail.com. DN akan bank in duit kepada kalian berlima. Jangan lupa tau... ^_^
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

18 Blue Komen:

  1. assalamualaikum deqnoor, sheila jawab salah ek. hehehehehehe. taniah pemenang. insyallah akan setia komen sini :P

    ReplyDelete
  2. hehe yeay tersenarai dalam dua dua tempat ^^

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada mereka2 yang tersenarai... ^_^

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum deqnoor...tahniah2 pada mereka...:)

    ReplyDelete
  5. @Sheila Salim itu lh.. ada salah sikit. bukan rezeki sheila nampaknya.. cuba lg kalau ada lg ye. hehe... :p

    ReplyDelete
  6. wah...untungnya..ada duit raya lebih tak DN?heheheh

    ReplyDelete
  7. Memang dah jadi blog bacaan harian... so kalau boleh update setiap hari tau

    ReplyDelete
  8. haha..nad salah la..tahniah kepada pemenang

    ReplyDelete
  9. Alhamdullilah.. :) macam tak percaya hee.. terima kasih pada sis deq noor :)

    ReplyDelete
  10. Yeayyy dapat duit raya..thanks dear. selamat hari raya. balik kg nanti..singgah raya rumah wida kat sabak bernam ok.

    ReplyDelete
  11. @Alin Marlini insyaAllah DN akan berkongsi lagi rezeki yang ada... :)

    ReplyDelete
  12. @hazman aka species1980 cuba sedaya upaya utk update setiap hari. Huu...

    ReplyDelete
  13. @Nadia Johari hee... xpe, lain kali ade rezeki utk nad.. :)

    ReplyDelete
  14. @Syazwani Afandi alhamdulillah... rezeki awak. tahniah.. :)

    ReplyDelete
  15. @mamawaiz congrats wida... balik raya nanti hati2 ye.. :)

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^