Merehatkan Diri dan Minda

Melihat air yang tenang ini. Itulah yang cuba DN lakukan. Mencari ketenangan bagi merehatkan diri dan minda.  

Bebanan kerja memang meletihkan dan menyesakkan. Merehatkan diri dan minda jauh dari kesibukan kerja menjadi pilihan. 

Kini.. Novel menjadi teman setia. Sambil melihat karenah dan ragam orang sekeliling. Bahagia dirasakan walaupun seketika. Sebelum kembali menjalankan tuntutan tanggungjawab yang tidak pasti akan bila kesudahannya...
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

19 Blue Komen:

  1. wah bestnya deq noor gi holiday.... he he he...memang sekali sekala best cam ni...

    ReplyDelete
  2. heee selamat menenangkan jiwa raga sis DN:)

    ReplyDelete
  3. novel....??? Mana perginya candy crush?

    ReplyDelete
  4. Kalau tengok citer lawak pun okey gak... Jom tengok citer INTERSHIP

    ReplyDelete
  5. rehatkan fizikal dan mental... jom lepak dengan KiD!! =)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. tenangnya bila masuk air kan. heeee rindu nak berendam cam badak air ;p

    ReplyDelete
  7. @Farah Waheda Wahid sekali sekala kena merehatkan diri & minda.. :)

    ReplyDelete
  8. @KiD apa yg best lepak dgn kid? cecite? ;p

    ReplyDelete
  9. @Sheila Salim tenang tengok air... main air xde kot. hee...

    ReplyDelete
  10. He...23x akan ditroll xlama lagi.. tgu je la

    ReplyDelete
  11. jauh dari kesibukan kota...memang best untuk relaks2 kan DN...hee

    ReplyDelete
  12. oh suka baca novel gak ye
    . ingatkan cuma baca buku engineer .

    ReplyDelete
  13. Bestnya boleh merehatkan minda bercuti2 macam DN...

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^