5 Pengomen Tegar September 2013

Selamat pagi! Hari ini sudah 1hb Oktober lah. Babai bulan September. Banyak kenangan bulan September yang DN takkan lupakan. Walaubagaimanapun, kehidupan tetap perlu diteruskan. Jadikan kenangan yang lalu sebagai pengajaran untuk meneruskan dan menempuh hidup mendatang kelak. 

Bulan lepas juga DN menulis seperti biasa walaupun kekerapan selang 2-3 hari baru DN berkesempatan untuk menulis. Walaupun begitu, mereka dibawah tetap setia dengan DN sehingga penghujung bulan September semalam.


Terima kasih kerana masih setia di sini. Komen-komen membina kalian telah banyak memberikan DN semangat untuk terus menulis di sini. Terima kasih sangat-sangat. Tinggal 3 bulan lagi sebelum DN mengumumkan 5 pengomen terbanyak di kalangan 5 pengomen tegar Julai-Disember 2013. DN tak sabar hendak melihat siapakan mereka yang bertuah. 
Errmmm... Nak nyanyikan lagu untuk kalian boleh? Hahaha... Tiba-tiba rasa malu pula. Lain kali lah... :p  
Share on Google Plus

About deq noor

A daughter, sister and friend. Engineering is my passion but travelling is my courage. "Let the beauty of what you love be what you do"

20 Blue Komen:

  1. assalamualaikum deq noor, keep update blog ya. sheila akan selalu singgah sini. hehehee. masuk carta, yeayyy :D

    ReplyDelete
  2. Argghhh Bro terlupa semalam last... hari nie dah 1st..

    Selalu ada orang yang ingatkan he..23x

    ReplyDelete
  3. ala alkisah tak berapa nak tegar.. asyik bz memanjang...

    ReplyDelete
  4. waa.. bestnye ada pengomen tegar yg setia..

    done follow sini no. 215
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. yunk.. camne nak buat pengomen tegar tu yea?

    ReplyDelete
  6. Tak tahan betul yang gelarkan diri BABYFACE tu...hahahahaha

    ReplyDelete
  7. @Sheila Salim congrats sheila.. thanks terus support DN utk terus menulis di sini.. :)

    ReplyDelete
  8. @Al Kisah hee.. xpe.. sudi singgah di sini pun dah cukup buat DN terharu. thanks.. :)

    ReplyDelete
  9. @tenku butang thanks sudi follow & komen disini. sure DN akan folo kembali.. :)

    ReplyDelete
  10. adehhh...tak dapat nak lawan da Blogger Babyface ni...pengomen setia blog DN ni...hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah. dah kasi menang sekali kan. cukuplah.

      ok bye

      Delete
  11. nak jadi pengomen tegar la..sebab nak hadiah!

    ReplyDelete
  12. @Ezad Skytech Boleh je ezad.. Kene terlebih rajin dari Blogger Babyface. Hihi...

    ReplyDelete
  13. @noorkhamisah Untung la xjadi pengomen tegar tp dapat hadiah gak. Hee.. :p

    ReplyDelete
  14. haha.....kali ni nk hadiah secara terlus....

    ReplyDelete
  15. wah...selalu Ladfe Amir yg jadi pengomen tegar. Dah tukar orang erk.

    ReplyDelete
  16. @Blogger Babyface Itu lah.. Ladfe amir mengalah dengan blogger babyface.. :p

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^