22 Blue Komen:

  1. Nampak disitu..tapi lama punye..kekeke

    ReplyDelete
  2. apa ni dn? org py name card kerja ada x?

    ReplyDelete
  3. nak bagi lagi lah.. boleh tak??

    ReplyDelete
  4. Huhu Shakira je tak ada sebab tak berkad :P

    ReplyDelete
  5. Nasib baiklah ada terselit name card kita tu... hahahaha

    ReplyDelete
  6. hehe..ternampak kita punya disitu..miss u kakak T_T

    ReplyDelete
  7. Wahh, banyaknyaa!


    Rindu kak DN :(

    ReplyDelete
  8. ok..takde kat situ sebab tak pernah bagi lagi..hee :D

    ReplyDelete
  9. Maaf... Xjumpa... Mane ek? eh awat jauh sangat.. ok fine... nak bag bro nampak kecik la tue kan.

    ReplyDelete
  10. @hazman aka species1980 mestilah ada.. geng2 makan byk ni kena simpan kad... :p

    ReplyDelete
  11. @Scha Nazri belum byk lg ni.. nak minta lg siapa2 yg nak bg lg. hee... lama xjumpa kita kan... huhu..

    ReplyDelete
  12. @Ezad Skytech itu lah.. dh ada kad tu bg lah. camtu bila nak habis. hee...

    ReplyDelete
  13. @Bro Framestone hahaha.. tahu xpe.. nampak kecik & comel.. boleh cenggitu?

    ReplyDelete
  14. Blogger Babyface punya namekad dah ada?

    ReplyDelete

Awak komen, DN balas. Terima kasih kerana sudi meninggalkan jejak di sini. ^_^